niedziela, 4 maja 2014

Dobrze mieć przyjaciół

Bardzo miło wspominam babskie spotkanie z zeszłego tygodnia.Podtrzymało mnie na duchu,widzę,że są osoby,które doceniają moje starania.A więc do pracy!Mam kilka nowych pomysłów,żeby tylko wszystko się udało.W przyszłym tygodniu następne "sałatkowe "spotkanie.Zastanawiam się nad potrawą ,musi być bezmięsna.A oto przepis na moją ostatnio wyprodukowaną sałatkę:
pół kapusty pekińskiej
1 czerwona papryka
garść sparzonych rodzynek
zielone oliwki
cebula pokrojona "w piórka"
ser feta
majonez zmieszany z sokiem z cytryny(1 łyżeczka) i keczupem-do smaku.
Oczywiście wszystko pokroić.Ser najlepiej dodać na końcu,bo puszcza sok.Smacznego.
Dawno nic nie namalowałam,przerwa przed plenerem.Zrobiłam kilka małych obrazków quilingowych,większych mam już dosyć na wystawę.Małe mogą się przydać jako kartki z życzeniami,podziękowaniami itp.Na tło zaczęłam wykorzystywać stare kalendarze z grubego,błyszczącego papieru.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz